2 травня 2024 року відбулося розширене засідання кафедри музичного та
образотворчого мистецтв на яке було запрошено стейкхолдерів. Зустріч відбулася у
змішаному форматі. Одним з головних питань було обговорення ОПП на 2024-2025
навчальний рік. Стейкхолдери ООП «Середня освіта: мистецтво. Музичне мистецтво), ОС
«магістр» були представлені вчителем мистецтва, музичного мистецтва Ізмаїльської
гімназії №10 К.М. Жлобич та студенткою 4 курсу 45П гр. А. Сівцовою. Стейкхолдери
ОПП «Станковий і монументальний живопис» за спеціальністю 023 Образотворче
мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво, реставрація, ОС «бакалавр» – директор
Ізмаїльської художньої школи О.Г. Колоянова та студентка 3 курсу 38П гр.
Г. Рудомьотова.
Зокрема Катерина Миколаївна Жлобич висловила своє позитивне ставлення щодо
освітньо-професійної програми «Середня освіта: мистецтво, музичне мистецтво» ОС
«магістр», але висунула свої пропозиції стосовно удосконалення практично-спрямованої
підготовки. А саме: збільшення кредитів на вокальну, інструментальну-виконавську
складову. Окремо звернула увагу на необхідність міждисциплінарної методичної
підготовки, закцентувала увагу на важливості формування практичних компетентностей
щодо музично-педагогічної діяльності.
Одразу після цього, Ольга Геннадіївна привітала кафедру з відкриттям нової
освітньо-професійної програми «Станковий і монументальний живопис» спеціальності
023 Образотворче мистецтво, декоративно-прикладне мистецтво, реставрація, ОС
«бакалавр». На її погляд програма є дуже актуальною, особливо для нашого регіону.
Стейкхолдер наголосила на тому що фахові дисципліни, зокрема ОК «Рисунок», мають
бути представлені впродовж 8 семестрів. Також запропонувала внести деякі корективи до
назв окремих освітніх компонентів.
До дискусії також долучилися члени проєктних груп ОПП: доц. Ж.Є. Сироткіна,
доц.О.А. Бухнієва, І.І. Бойчев, заслужений художник України, приват-професор
І.І. Шишман, заслужений художник України, доц. О.Д. Кара та ін.
Зустріч пройшла в доброзичливій обстановці, була змістовною, наповненою
фаховими порадами та рекомендаціями. Сподіваємось, що безпосередня участь
стейкхолдерів в розробці освітньо-професійних програм сприятиме формуванню у
здобувачів актуальних компетентностей, знань умінь та навичок для формування
індивідуальної освітньої траєкторії що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності
випускників на ринку праці не тільки України, а і на міжнародному рівні.